Jak zwiększyć potencję. Sprawdź 4 proste sposoby!

jak zwiększyć potencję dieta

Myślisz, że problemy z potencją to sprawa panów w podeszłym wieku? Błąd! Na zaburzenia wzwodu cierpią dziś coraz młodsi mężczyźni. Badania są bezlitosne. Wyraźnie pokazują, że tylko w naszym kraju na kłopoty z potencją cierpi około 3mln mężczyzn. Większość z nich to panowie w przedziale 20-30 lat, a więc w sile wieku. I mimo, że mężczyźni niechętnie mówią o swoich problemach w sypialni i chętniej zamiatają je pod dywan niż leczą, to jednak warto przyjrzeć się temu zjawisku z bliska. Jeszcze parę lat temu nie do pomyślenia było, żeby młody i zdrowy mężczyzna miał jakiekolwiek kłopoty z wywołaniem i utrzymaniem wzwodu. Czemu więc dziś problem ten zaczyna być na porządku dziennym?

Winny jest stres, zmęczenie i przepracowanie

Oczywiście  problemy z erekcją mogą wynikać z różnych czynników. Jednakże w przypadku młodych mężczyzn na pewno nie chodzi tu o  choroby typu nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia czy zbyt wysoki poziom cholesterolu. W czym więc tkwi problem? To proste. W przemęczeniu i przepracowaniu. Mamy takie czasy, a nie inne. Każdy, kto chce coś osiągnąć poddany jest dużej presji. A jak wiadomo presja = większe napięcie i przewlekły stres. To bardzo źle wpływa na działanie męskiej hydrauliki. Wielu badanych mężczyzn przyznało, że trudna sytuacja zawodowa ma także negatywny wpływ na ich sprawność seksualną. Za problemami z erekcją może stać także palenie papierosów oraz częste picie alkoholu. Szczególnie ten ostatni jest bardzo zdradliwy. Panowie myślą, że procenty pomagają w sypialni. Tymczasem mają one negatywny wpływ na potencję i tylko ją obniżają.

Ale to nie wszystko. Bardzo często problemy z erekcją wynikają z uwarunkowań psychicznych. Lęk przed niską oceną umiejętności łóżkowych, a także lęk przed niezdolnością do odbycia stosunku, odrzuceniem lub wyśmianiem w sposób bardzo wyraźny rzutuje na życie intymne. Mało który mężczyzna zdaje sobie sprawę z tego, że za problemami łóżkowymi może stać także sięganie po używki, niewłaściwa dieta i bierny (siedzący) styl życia. O zgubnym wpływie używek na potencję można przeczytać tutaj: http://www.permen.pl/uzywki-a-potencja.html

Jak zwiększyć potencję – dieta

co jeść żeby zwiększyć potencjęNa początek w ruch powinna pójść nowa, zdrowa dieta. Wszelkie tłuste mięsa, wędliny i sery powinno się zamienić na chudsze odpowiedniki. W menu na stałe powinny zagościć ryby morskie, łosoś, dorsz, makrela, które obfitują w zdrowe kwasy omega 3 i omega 6. Każdego dnia na talerzu powinny gościć warzywa i owoce – źródło witamin, błonnika i minerałów, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania  męskiej hydrauliki. Warto także postawić na produkty zbożowe: brązowy ryż, kasze, razowy makaron, pełnoziarniste pieczywo. Licznie przeprowadzone badania wykazały, że regularne jedzenie produktów zbożowych podnosi poziom testosteronu, zwiększając tym samym potencję oraz zdolność organizmu do budowy mięśni. Z codziennego menu należy wyeliminować cukier i żywność przetworzoną, a także wspomniany wcześniej alkohol.

Moc afrodyzjaków

afrodyzjaki na potencjęZastanawiając się, jak zwiększyć potencję warto postawić na afrodyzjaki. Mimo, że ich działanie nie jest naukowo potwierdzone, to jednak warto spróbować. Ponoć pozytywny wpływ na erekcję mają nie tylko słynne owoce morza (zwłaszcza krewetki, małże i kalmary), ale także pestki dyni i orzechy bogate w składniki mineralne i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Z warzyw za afrodyzjaki uznaje się bakłażany, korzeń pietruszki i seler. Z owoców z kolei pobudzająco działają banany, truskawki, awokado i ananas. Również niektóre przyprawy wykazują magiczną moc. Są to m.in. imbir, cynamon i kardamon.

Ważna aktywność fizyczna

problemy z potencją a sportJak zwiększyć potencję? Zamieniając siedzenie przed  telewizorem i komputerem na aktywność fizyczną. Nie jest tajemnicą, że ruch przyczynia się do podwyższenia endorfin w organizmie, które rodzą uczucie przyjemności, relaksu i tym samym sprzyjają aktywności seksualnej. Pływanie, bieganie, szybkie spacery, gra w tenisa, sporty walki – to wszystko stanowi sprawdzoną receptę na super formę w sypialni.

Ważne  suplementy

Modyfikacja diety i stylu życia to jedno. Aby zwiększyć potencję i polepszyć jakość nocnych igraszek, warto sięgnąć również po suplementy diety wspomagające potencję. Oczywiście nie chodzi od razu o niebieską pigułkę. Naturalne preparaty na bazie składników roślinnych z powodzeniem wystarczą. Suplementy typu Permen (obecnie numer jeden na rynku) nie tylko pomagają wywołać i wzmocnić erekcję, ale także poprawiają jej jakość. Permen poprawia sprawność seksualną, wyzwala pożądanie, a jednocześnie korzystnie wpływa na stan psychofizyczny mężczyzny. Oczywiście każdy mężczyzna powinien wybrać preparat zgodny ze swoimi potrzebami. I tak np. Permen King jest przeznaczony do regularnego stosowania, dzięki czemu mężczyzna nie musi wcześniej planować seksu, gdyż zdolność do odbycia stosunku utrzymuje się na podobnym poziomie przez cały czas. Z kolei Permen Go! rekomendowany jest do stosowania na 60 minut przed seksem.

 

 

Dodaj komentarz

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.